تو تهران گشت و گذار کن

تفریحات تهران را بشناسید و ارزان بخرید

تو تهران گشت و گذار کن

۸ بازديد
زمانی نام طهران می آید معمولا او‌لین چیز‌هایی که به ذهن میرسد ترافیک، سر و صدا، آلودگی و شلوغی میباشد. البته این شهر چیزهای بیشتری برای بیان کردن داراست. از آنجایی که طهران هم پایتخت کشور ایران میباشد و هم شهری سابق که تاریخ را به خویش چشم میباشد و هم شهری در دامنه کوه‌های البرز ترکیبی از سنت، مدرنیته و طبیعت را در کنار هم نگه داشته میباشد. به همین خیال طهران می تواند مقصدی برای تفریحات متعدد باشد و حدودا کل ذوق‌ها را راضی نماید. در صورتیکه قصد تفریح در طهران را دارید و در‌پی ایده‌ای دیدنی میگردید یادداشت جاهای تفریحی طهران را تا انتها بخوانید تا با تفریحات در طهران آشنا شویم. از طبیعت گردی و گشت و گذار گرفته تا معرفی جاهایی امروزی که هیچ مکان دیگر پیدا نمی شود.

رویا پارک
درصورتی که برای تفریح در طهران به‌دنبال جایی بودید که اتفاقات روزانه و آشنایی خویش را به معضل بکشید به طبع رویا پارک طهران را آزمون فرمایید. این پارک در دسته دارآباد بهره‌برداری شد‌ه‌است تا ذهنیت شما را به بحران بکشد و آحاد همت خویش را می‌نماید که شما‌را گول بزند.
از اتاق‌های راز و ته گرفته تا اتاق‌‌های آیینه که مشابه فیلم‌های کمدی کلاسیک ممکن میباشد در آن گم بشوید. غرض این پارک به خطا پرت کردن شما میباشد و اما که شما هم از این ایرادات لذت می برید.

رویا پارک در واقع یک موزه خطای روءیت کرد میباشد که به مدل نوین و تعاملی تاسیس شده است. در حالتی‌که به اینجا رمز زدید قطعا عکس تصاحب کردن را فراموش نکنید.

پارک ژوراسیک
در صورتی میخواهید به بعد از ظهر دایناسورها مهاجرت نمایید و با این موجودات غول پیکر اسرار آمیز آشنا گردید بایستی سراغ پارک ژوراسیک طهران را بگیرید. اینجا مالامال میباشد از ماکت‌های متحرک و مشابه سازی گردیده دایناسورها که می تواند برای هر سنی جالب باشد.

جدید خلال دایناسورها میشود به سراغ پارک حشرات هم رفت و با این موجودات خرد اما گاهی ترسناک و گاهی روان خردکن هم آشنا شد. این پارک میتواند به شدت برای خردسالان و نوجوان ها مهیج باشد البته در شرایطی‌که از اینجانب بپرسید برای بزرگسالان هم بامزه و مهیج میباشد. در شرایطی‌که درین پارک دکتر معالج آلن گرانت هم حضور داشت دیگر همگی چیز خوب می شد.
می تواند یک مقصد عالی برای تفریح در طهران و برای اشخاصی باشد که میخواهند طبیعت را در کنار خرید کردن و رستوران گردی تجربیات نمایند.

بولینگ عبدو
در حق این گزینه معمولا نادر لطفی می‌گردد. اکثر عموم اینجا را به تالار بولینگ گران قدر و مجهزش میشناسند که اما خیره کننده هم وجود ندارد. هنگامی این موسسه از ده سال چهل خورشیدی به طور تخصصی به بولینگ پرداخته میباشد بیراه وجود ندارد که اکثر عموم اینجا را به‌این تیتر بشناسند.

البته دسته ورزشی تفریحی شهید چمران یا این که به عبارتی بولینگ عبدو خودمان در واقع گروه‌ای متشکل از تالار‌های تئاتر و سینما، تالار‌های ورزشی متعدد مانند بدنسازی، ژیمناستیک، بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، تالار‌های رزمی و ولی که تالار بولینگ، تالار بازی‌های آرکاید و دیجیتال و مغازه‌های تجاری و رستوران‌های گوناگون میباشد. در واقع اینجا دیگر به یک دسته ورزشی خلاصه نمیشود و بیشتر مشابه به یک مجتمع تجاری، ورزشی دیدنی و جالب شد‌ه‌است. قیمت بولینگ عبدو در روزهای مختلف هفته متفاوت است و به طبع در آخرهفته ها قیمت بیشتر است.

شهربازی ارم
مگر میشود از تفریح در طهران بگوییم، نام شهر بازی هم بیاید ولی حرفی از شهربازی ارم نزنیم. این شهر بازی به سه نصیب لونا پارک یک تا سه تقسیم می‌گردد. که به ترتیب از یک تا سه وسایل و بازی‌ها مهیج‌خیس و گاهی ترسناک‌خیس می شوند. در واقع لونا یک برای خردسالان و نوجوان ها پیاده سازی گردیده‌است. لونای دو برای عده ای که خیلی طرفدار هیجان و آدرنالین نیستند و لونای برای افرادی که میخواهند غایت هیجان و جنب و جوش را تجارب نمایند.
خیابان سی تیر؛ یکی جاهای تفریحی طهران برای شکم‌گردی
پس از هر گشت و گذار و تفریحی یک غذای بهتر حسابی می‌چسبد. البته در‌صورتی‌که بخواهید تجربیات‌ای گوناگون از رستوران نشستن داشته باشید و غذای خویش را در محیطی دیدنی و خاص نوش جان نمائید می بایست به خیابان سی تیر بروید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.