رستوران های خوب تهران

تفریحات تهران را بشناسید و ارزان بخرید

رستوران های خوب تهران

۶ بازديد
چه چیزی در خصوص یک رستوران برای شما التفات دارااست؟ نورپردازی، نشانی، نوع ساختمان، طعام یا این که خوی کارمندان؟ شاید هم همگی این‌ها؛ البته بعضی از این موردها در هر شکل برای شما در گزینش شایسته ترین رستوران های طهران که پایتخت میباشد، بیش تر از سایر مداقه دارا هستند.
از طرف دیگر هم طهران شهری وجود ندارد که تنها به جهت پایتخت بودن عنایت داشته باشد؛ تاریخ‌دانان عمر این شهر را بیشتراز هفت هزار سال تقریب میزنند و سفرنامه‌نویسان هم از طهران به‌تیتر مکانی که حدودا در راءس امپراطوری کشور ایران قرار داشته، مذکور‌اند.

در هر مکان این شهر می توانید به‌راحتی ببینید که تاریخ «تهران» تا «طهران» منش متعددی را پشت راز گذارده… میتوانید در آن همگی‌چیز پیدا فرمائید!

طهرانِ امروز، ترکیبی از بافت دیرین و قدیمی و بافت تازه و امروزی میباشد. به‌ همین ادله، درصورتی که تصمیم بگیرید تا درپی رستوران های خوب تهران بگردید، برای شما آیتم های متعددی روی میز وجود دارااست؛ از رستوران‌های سنتی و غذاهای خاص اهل ایران گرفته تا رستوران‌های امروزی اروپایی و غذاهای در میان‌المللی.

تمامی‌چیز صرفا به‌این بستگی دارااست که چه چیزی را مد لحاظ دارید و میخواهید چه روزی را پشت راز بگذارید. میان شایسته ترین رستوران های طهران همگی جور جایی پیدا میگردد، جای ‌هایی که بسته به عشق و نیاز شما میتوانند دنج و آهسته باشند یا این که به هم ریخته و مالامال شلوغی؛ بدون‌نور و ساکت باشند یا این که پر‌از فروغ و هیجان!
همگی این‌ها بدین بستگی داراست که شما چه درحال حاضر‌وهوایی داشته باشید و در ادامه چه مکانی بگردید. برای اینکه رستوران دلخواهتان را سریع و شل پیدا نمایید،

ما تمامی اطلاعاتی را که نیاز دارید یکجا عده کرده‌ایم تا شما در کوتاه‌ترین مجال رستوران دلخواهتان را پیدا نمایید و به مکان جست‌و‌جوی بار مازاد در وب، وقت بیشتری را در جای موردنظرتان سپری فرمائید؛ براین اساس در صورتیکه قصد دارید تا امروز را در یک کدام از شایسته ترین رستوران های طهران وقت بگذرانید، عالی میباشد که آغاز این فهرست را بهتر پژوهش نمائید.

نگاهی به گونه های رستوران ها در طهران
شاید یه خرده تعجب آور به حیث رسد ولی برای اینکه شایسته ترین رستوران برای صرف یک وعده طعام به‌تنهایی یا این که با همراهانتان گزینش فرمائید، آغاز مورد نیاز میباشد بدانید که پیرو چه نوع رستورانی می‌باشید.

ولی دست شما در این باره در شهری مثل طهران تماما گشوده میباشد؛ چراکه گونه های و اقسام رستوران ها در شهر طهران، مطلوب با ذوق و سلیقه، نیاز و بدجه‌ی هرکس وجود دارااست؛ از چلوکبابی ها گرفته تا کافه رستوران ها.

همگی‌‌چیز به‌این بستگی داراست که هوس چه نوع غذایی را کرده‌اید یا این که دوست دارید مجال را به‌یاور دوستانتان در چه فضایی سپری فرمایید؛ بدین ترتیب، سفارش مجموعه جاباما این میباشد که از آغاز به‌این مورد ها دقت فرمایید و آن‌گاه پیرو رستوران متبوع شوید.

یک رستوران در واقع نوعی غذاخوری میباشد که می اقتدار بسته به اینکه مطابق چه فرهنگی طراحی صفحه گردیده یا این که غذاها براساس دستورهای یک حیطه‌ی جغرافیایی تنظیم گردیده‌اند، ‌آن را گروه بندی کرد.

از این لحاظ، به‌برهان تنوع فرهنگی متعددی که در طهران وجود داراست، می توانید گونه های و اقسام رستوران ها را پیدا فرمایید؛ از سفره‌منزل ها، دیزی‌سراها، طباخی ها و چایخانه ها گرفته تا چلوکبابی ها، کافه رستوران ها، فست‌فودها، گلشن رستوران ها و غیره.

شایسته ترین چلوکبابی های طهران
طهران میباشد و چلوکبابی هایش! کبابی‌های بهتر متعددی در شهرهای متفاوت وجود دارااست ولی تعداد چلوکبابی های بهتر در طهران حقیقتا زیاد میباشد. در واقع درصورتی که از آن‌مجموعه کسانی می باشید که کباب را به فست‌فود یا این که غذاهای میان المللی ترجیح می دهند، پایتخت به عبارتی‌ جایی میباشد که بایستی مدتی را در آن به گشت‌وگذار بپردازید.

گروه رستوران های نایب، برای آن ها که به اصالت التفات میدهند!
مجاورت ۱۵۰ سال از هنگامی‌که رستوران نایب ساعی احداث شد می‌گذرد و به‌گفته‌ی آن ها، خانواده نایب چلوکباب را به صورت مدرن ابتکار کرده‌اند و اولی چلوکبابی هم همین اسم را بر خویش دارااست.
در منوی نایب به‌تیتر یک کدام از گران‌قیمت ترین رستوران های طهران، می توانید گونه های کباب‌ها را ببینید.

به عبارتی‌طور که در چلوکبابی های طهران مرسوم میباشد، صرفا کباب وجود ندارد که درین رستوران ها سرو می گردد؛ بلکه شما این توان تعیین را دارید تا غذاهای متنوع مانند باقالی پلو با مرغ یا این که ماهی قزل‌آلا را توصیه دهید؛ البته در صورتی به رستوران ‌نایب رمز میزنید، توصیه ما این میباشد که مسلما یک کدام از گونه های متنوع کباب های آن را آزمون نمائید.

از فهرست بلند بالایی که پیش روی شماست، کلیه و کلیه شما‌را در تاریخ طهران به یک هجرت خوش‌مزه میهمان می‌نمایند.
دسته رستوران های هانی، تلفیق اصالت و مدل امروزی
از سایر رستوران‌هایی که در طهران به چلوکباب‌هایش پر اسم و رسم گردیده، گروه رستوران‌های هانی میباشد.

شاید ۳ شعبه قیامدشت، قیام و اندرزگوی گروه رستوران های هانی از باقی مشهور‌خیس باشند البته تعداد شعب این موسسه رستوران حقیقتا زیاد میباشد.

در هر شعبه از هانی، به‌جز اشکال کباب میتوانید گونه های غذا ها و خورش ها را هم پیدا نمائید؛ همینطور سالادبار این موسسه، مثلا سالادبارهای دوستداشتنی و متنوعی میباشد که دوست داران سالاد را به وجد می آورد.

اما بها‌ها در این موسسه رستوران مقداری گران میباشد البته نسبت به کیفیتی که اخذ میکنید، به‌صرفه به‌لحاظ میرسد.

همینطور در بعضی از شعب مثل رستوران هانی پارسه که در خیابان بهشتی طهران واقع گردیده، پذیرایی به‌شکل منو باز جاری ساختن می گیرد تا شما با فراغ پر و بال آنچه موردنیاز دارید را بردارید و رمز میز بیاورید.

رستوران البرز و نیم قرن سوابق
رستوران البرز با داشتن دو تالار پذیرایی و یک سلامت VIP، برای برگزاری مراسم گوناگون یک جای مطلوب میباشد. این رستوران در راس شهر واقع گردیده و از دید دسترسی نیز موقعیت خیر و خوبی دارااست.

تعداد سال‌های شغل برای چلوکبابی ها التفات متعددی داراست. انگار به آنان اعتبار میبخشد و می گوید که آن‌قدر با اقبال همگانی رو‌به‌رو بوده‌اند تا طی سال‌ها همچنان به فعالیت خویش ادامه بدهند.

رستوران البرز هم یک کدام از همین رستوران‌هاست که مکانی برای استراحت و صرف یک وعده غذای خوش‌مزه به شمار می رود که از سال ۱۳۴۶ درگیر به عمل میباشد.

نشانی: خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکوقدم
رستوران شرف الاسلامی، در دل تهران قدیم
در‌حالتی که دوست دارید تا با رمز زدن به یک رستوران حالا و هوای طهران قدیم را تجربیات فرمایید، خوب میباشد اسم رستوران شرف الاسلامی را مسلما به خیال داشته باشید.

این رستوران در قلب بازار طهران که یک محل اساسی و تاریخی به‌شمار میاید، قرار گرفته میباشد.
شرف الاسلامی هم از آن غذاخوری‌های دیرین پایتخت به شمار می رود که از سال ۱۳۱۷ درگیر عمل بوده و می‌باشد.

اسم این رستوران که روی کاشی‌کاری‌های آبی نوشته‌گردیده به شما خوشامد میگوید البته طرفدارانش آنقدر زیادند که احتمالا ناچار خواهید شد تا برای اینکه نوبتتان بشود، یه خرده طاقت فرمائید!

شاید به‌همین ادله میباشد که میگویند شایسته ترین مجال رمز زدن بدین رستوران، ظهرها دربین ساعت ۱۲ تا یک میباشد.

نشانی: بازار طهران، باطن ایوان مسجد سلطان، مسیر سمت راست

رستوران مسلم، از زمانه معاصر تا امروز
چلوکبابی مسلم نیز از آن دست رستوران هایی میباشد که در دل طهران قدیم واقع گردیده؛ در بازار و نبش سبزه میدان.

این کبابی نیز از کهن ترین چلوکبابی های طهران به شمار می رود و از آن جایی که در بازار طهران واقع گردیده، ما یحتاج وجود ندارد که مطلقا داده ها دقیقی نشانی آن را داشته باشید.

همین که در‌این بازار از کسبه و دکان‌داران بپرسید که «رستوران مسلم کجاست»، آنان مسیر ظریف را به شما نشانه می دهند.

اما این نکته را هم در حیث داشته باشید که غذای بهتر، فضای جالب و اما نامرتب این رستوران که به جهت قرارگرفتن در بازار بلندمرتبه ‌طهران مهیا گردیده، خصوصیت‌هایی میباشد که کمتر می‌قدرت مشابه آن را در مکان دیگر پیدا کرد؛ با این‌درحال حاضر، عالی میباشد فقط برای ناهار به آن‌جا مراجعه‌کنید، به دلیل آنکه ساعت کاری این رستوران از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ تا ۱۷:۳۰ میباشد.

بدین معنی که چندان نمی‌توانید روی شام در‌این رستوران اکانت گشوده نمایید. ولی این مورد نیز یک موضوع تماماً طبیعی به حیث می رسد؛ به این دلیل‌که ساعت فعالیت رستوران مسلم با ساعت شغل بازار طهران هماهنگ میباشد و به همین برهان بعداز اینکه بازار تعطیل می شود معمولاً رفت‌وآمدها به‌این حیطه کاهش پیدا می‌نماید.

غذاهای رستوران مسلم از کباب های متنوع گرفته تا اشکال ته چین و گونه های غذاهای سنتی اهل ایران از به عبارتی غذاهایی میباشد که شمارا به سفری به قبل خواهد موفقیت.
طهران شهری میباشد که در آن می توانید اشکال تمدن‌ها و قومیت‌ها را پیدا فرمایید؛ به این ترتیب تماما طبیعی میباشد که رستوران‌های سنتی طهران هم متنوع باشند و هم پرتعداد.

آن‌ها‌را می‌اقتدار در هر مکان شهر پیدا کرد و در ساعت ها گوناگون روز به آنان راز زد ولی رفتن به‌این نوع رستوران‌ها در حین شب‌ و برای صرف وعده‌ی شام رایج‌خیس میباشد.

رستوران شاندیز جردن یکی‌از شایسته ترین رستوران‌ های طهران!
نام رستوران های شاندیز را قطعا شنیده‌اید. آوازه کباب های شاندیز مشهد بیش تر از هر رستوران سنتی دیگری بیت هوا داران این مدل طعام بغرنج میباشد؛ ولی بین آنان یک رستوران می باشد که بیش تر از باقی موردپسند و اعتنا مخاطبان قرار گرفته: رستوران شاندیز جردن.

به عبارتی جایی که می بایست به طبع به آن رمز بزنید! این رستوران از ساعت ۱۲ تا ۱۵ برای ناهار و ساعت ۱۹ تا ۲۳ برای شام سرویس ها‌رسانی دارااست؛ البته نکته‌ای که بایستی به خیال و خاطر داشته باشید، این میباشد که فضای داخلی این رستوران به طرز‌ی کلاسیک اهل ایران، مقداری بیشتراز حد پر‌نور میباشد و در فیض، مثل هر کبابی دیگری که به آن راز می‌زنید، همگی‌جا سرشار از نوروروشنایی میباشد. پس انتظار یک دور و اطراف دنج و آهسته را نداشته باشید.

چیدمان رستوران شاندیز جردن شیک و مجلل میباشد و برای برگزاری یک ضیافت بهتر هیچ‌چیز معدود ندارد.

از طرف دیگر، دسترسی به آن هم با وسایل فردی تماماً شل و آسوده میباشد و می‌اقتدار در‌این رستوران گونه های غذاهای اهل ایران را توصیه بخشید. درصورتی که هم در پی یک سفارش دوستداشتنی می گردید، بایستی بیان کنم که شیشلیک رستوران شاندیز جردن یک کدام از شایسته ترین تعیین‌هایی میباشد که میتوانید داشته باشید!
نشانی: خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷

رستوران سنتی بهتر قاپو، هرآنچه از یک رستوران سنتی می خواهید!
رستوران سنتی بهتر قاپو کلیه‌ی آن چیزی میباشد که از یک رستوران سنتی اهل ایران انتظار دارید. هر تعدادی که ارزش‌ها در‌این رستوران مقداری گران به‌لحاظ میرسد، ولی در مقابل هم چگونگی خیر اخذ می‌کنید و هم کردار نیروی کار بهتر و ماهر میباشد.

پارکینگ منحصر به فرد هم هیچ نگرانی بابت خودروی شخصیتان برای شما باقی نمی‌گذارد. نکته‌ای که می بایست به خیال و خاطر داشته باشید، این‌که خوب میباشد پیش از اینکه تصمیم بگیرید یک شب خاطره‌انگیز را درین رستوران بگذرانید، قطعا از گذشته میز رزرو کرده باشید؛ چرا‌که معمولاً فارغ از رزرو یک میز، جایی برای نشستن در‌این رستوران پیدا نمی کنید!

موسیقی زنده هم نصیب دائمی این فضای جالب و اهل ایران میباشد و مزه فوق‌العاده غذاها، شما‌را مهمان مستمر این رستوران خواهد کرد.

ولی رستوران سنتی بهتر قاپو سوابق‌ی نیکی هم دارااست و از سال ۱۳۵۸ درگیر عمل میباشد. در‌واقعیت، می‌قدرت داعیه کرد که‌این رستوران او‌لین رستوران مدرن در مدل سنتی به‌شمار می آید.

ساعت کاری رستوران خوب قاپو از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و ۲۰ تا ۲۴ میباشد.
شایسته ترین رستوران های دربین‌المللی طهران و تنوعی که کلیه ندارد!
در حالتی‌که از آن تیم کسانی می باشید که نمی خواهند به نادر راضی باشند و دوست دارا‌هستند در منوی غذای خویش گونه های و اقسام غذاها را از کشورهای گوناگون مشاهده نمایند، رستوران های در میان المللی طهران شایسته ترین مورد برای شما به اکانت می آیند.

در پایتخت میتوانید فهرستی بلندبالا از شایسته ترین رستوران‌های میان‌المللی پیدا نمائید که هم غذاهای فوق‌العاده‌ای دارا‌هستند و هم فضای زیبایی آنان حالا شما‌را عوض می‌نمایند.

رستوران دارای شهرت و میان‌المللی نارنجستان
رستوران نارنجستان هم از رستوران‌هایی میباشد که از تعدادی سال تجربیات دارااست و از سال ۱۳۸۵ فعال میباشد.

با این اکنون آنچه منجر گردیده تا اکثری از تهرانی‌ها را بشناسند، فقط سوابق آن وجود ندارد. این رستوران که در طبقه یازدهم و دوازدهم ساختمان بلند سرو بنا شده در محلۀ روشن بختی آباد واقع‌گردیده، دیده‌اندازی جالب از طهران را پیش دیده شما به اکران می گذارد.

رستوران نارنجستان از ‌گروه غذاخوری های لاکچری و گران‌قیمت شهر طهران به حساب می آید؛ از سایر مزایای اساسی این رستوران، به کار گیری از نیروی کار با تجربه و مسلط به گویش‌های متعدد میباشد.

در سود، در شرایطی‌که مهمان فرنگی داشته باشید، آن ها به خیر میتوانند از وی پذیرایی نمایند.

ساعت کاری این رستوران ظهرها از ۱۲ تا ۱۵:۴۵ و شب‌ها از ساعت ۱۹ تا ۲۳ بوده که طی روزهای هفته اثبات میباشد.

به‌طور کلی می‌اقتدار اعلام‌کرد که درصورتی که به دنبال یک فضای شیک و لاکچری برای گذراندن یک شب عالی می‌باشید و اما از بابت هزینه‌های گران یک وعده‌ی ناهار یا این که شام نگرانی ندارید، شایسته ترین گزینش برای شما میتواند رستوران در بین المللی نارنجستان باشد.

نشانی: روشن بختی آباد، فی مابین میدان سرو و میدان کاج، میدان شهرداری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.