باشگاه انقلاب تهران کجاست؟ اطلاعات کامل

تفریحات تهران را بشناسید و ارزان بخرید

باشگاه انقلاب تهران کجاست؟ اطلاعات کامل

۷ بازديد
باشگاه انقلاب ماهر‌ترین سالن ورزشی میهن میباشد که در آن هرگونه ورزشی را می‌قدرت پیدا کرد. نسبتاًً همگی ورزش‌های آپدیت جهان در‌این باشگاه ارائه می گردد. براین اساس هر شخصی با هر ذوق و سلیقه و مهارتی قادر است با عضو شدن در باشگاه انقلاب عمل گزینه عشق‌ی خویش را اجرا دهد. برای بازدید از باشگاه انقلاب بایستی در باشگاه مشتریان آن عضو گردید. مبلغ عضویت نیز به طور هر ساله پرداخت می گردد. هرچند مبلغ عضویت در‌این باشگاه یه خرده بالاست. البته مطمئن باشید که قیمت آن را خواهد داشت.
درصورتی که ورزش‌هایی مانند دو و دوچرخه سواری را برای خویش گزینش کرده‌اید، فصل‌های فصل بهار و فصل‌تابستان شایسته ترین مجال برای استعمال از تجهیزات باشگاه انقلاب میباشد. به دلیل آن که پیست دوچرخه سواری و دو باشگاه انقلاب تسلط گردیده با درخت‌های بلند و پرچین‌های سبز و خوشگل که دویدن و رکاب زدن در هوای سلامت و جدید آن شادی بخش‌ترین تجارب شما شود. ضمن این، استخر 4 فصل باشگاه انقلاب به شما این قابلیت را میدهد که در هر فصل و هر هوایی از آب تنی و ورزش در آب لذت ببرید.
شیوه های دسترسی به باشگاه انقلاب
نشانی: طهران، خیابان ولیعصر، اولِ اتوبان نیایش، دسته فرهنگی ورزشی انقلاب
باشگاه انقلاب یا این که به عبارتی گروه فرهنگی ورزشی انقلاب در یک کدام از شمالی‌ترین بخشها طهران جای دارد. به همین برهان در شرایطی‌که در جایی به جز محله‌های شمال طهران سکونت داشته باشید، دسترسی به این موسسه مقداری دشوار گردد. خوشبختانه وجود خیابان ولیعصر این قابلیت را آماده نموده است تا از جای‌جای از شهر به باشگاه انقلاب دسترسی داشته باشید. این باشگاه سه ورودی متفاوت داراست. ورودی غربی باشگاه انقلاب در خیابان سئول، درب شرقی جنب پارک ملت و درب جنوبی در بزرگ راه نیایش جای‌دارد. درپی شیوه های مختلفی که به باشگاه انقلاب ختم می شود را تفصیل خوا‌هیم اعطا کرد.
دسترسی به باشگاه انقلاب با خودرو فردی: در شرایطی‌که با خودرو فردی قصد رفتن به مطرح ترین تیم ورزشی پایتخت را دارید، شایسته ترین راهی که می توانید گزینش فرمائید به عبارتی خیابان ولیعصر میباشد. خیابان ولیعصر نسبتاًً در همه خیابان‌های مهم طهران انشعاباتی داراست که از روش آنها می توانید به‌این خیابان دسترسی داشته باشید. درین خیابان بعداز وصال به اتوبان آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد این بولوار گردید و از او‌لین خروجی بیرون گردید. این مسیر شمارا به ورودی غربی باشگاه انقلاب می رساند.
دسترسی به باشگاه انقلاب با اتوبوس: دربین وسایل نقلیه همگانی شایسته ترین وسیله چهت نیل به باشگاه انقلاب اتوبوس میباشد. چون خط بی آر تی خیابان ولیعصر می تواند در سریع‌ترین مجال شمارا بدین جای برساند. برای دسترسی به باشگاه انقلاب با اتوبوس بایستی در پایانه نیایش سامانه 7 تندرو پیاده گردید. از این پایانه وارد پارک ملت گردید. بعداز حدود 10 دقیقه پیاده روی به ورودی‌های باشگاه خواهید رسید.
هزینه بلیط و ساعت‌ها دسترسی
باشگاه انقلاب با دارا بودن بیش تر از 30 گروه ورزشی متنوع با شایسته ترین و آپدیت ترین تجهیزات، جای خیر و خوبی برای هواداران به ورزش میباشد. ساعت کاری کلیه قسمت‌های این موسسه گرانقدر به صورت یک‌پارچه هماهنگ گردیده و همگی در برهه زمانی مشخصی خدمت‌دهی می‌نمایند. ولی هر قسمت ورزشی بلیط اختصاصی به خویش را دارااست که مبلغ آن مختلف از سایرین میباشد. شما می توانید با اخذ عضویت هر ساله از همه تجهیزات این شرکت استعمال نمائید. اما توجه داشته باشید که برای به کارگیری از
ساعت کاری باشگاه انقلاب: هر روز هفته از ساعت 6 تا 23:30
حق عضویت هر ساله باشگاه انقلاب: 788 هزار تومان(تعرفه سال 1397) برای اشخاص معمولی
حق عضویت برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران: 320 هزار تومان
حق عضویت اشخاص بالای 65 سال: 552 هزار تومان
خرید بلیط پارکینگ: 5 هزار تومان
حق عضویت هر ساله اشخاص فرنگی: 1832500 تومان
بلیط یک توشه ورود مهمان اهل ایران : 15 هزار تومان
بلیط یک توشه ورود مهمان فرنگی: 22 هزار تومان
عضویت گلف برای عده ای اهل ایران: 3050000 تومان / فرنگی: 12380000تومان
بلیط گلف برای اعضای باشگاه(اهل ایران): 51 هزار تومان / فرنگی: 250 هزار تومان
دانستنی‌های پیش از رفتن به باشگاه انقلاب
همان طور که پیشین‌خیس نیز اشاره کردیم، مجهزترین دسته ورزشی مملکت میباشد. هر نوع ورزشی از فوتسال و بسکتبال و ژیمناستیک گرفته تا اسکواش و پدل و صخره نوردی و... را می توانید در این موسسه پیدا نمائید. همین تنوع نیز سبب ساز گردیده تا روزمره هزاران نفر از این موسسه بازدید کرده و از تجهیزات آن به کارگیری نمایند.
باشگاه انقلاب در صدر تحت عنوان یک گروه سلطنتی و اختصاصی خانواده اعضای حکومت پهلوی استارت به فعالیت کرد. پیش از انقلاب، مساحتی بیش تر از 130 هکتار برای این موسسه گران قدر در حیث گرفته گردیده بود. البته اینک به جهت تشکیل داد و سازهای شهری مساحت کلی گروه به 84 هکتار رسیده میباشد. با این که از آن فرصت تا کنون مساحت این شرکت کمتر گردیده البته با استعمال با صرفه از تک تک این محیط، اینک این موسسه تجهیزات آپ دیت مرتبط با صدها حرفه ورزشی را ارائه می دهد.
جاده تندرستی باشگاه انقلاب
روزمره تعداد متعددی از عموم برای ورزش و به کار گیری از هوای تمیز به جاده تندرستی باشگاه انقلاب میایند
جاده تندرستی باشگاه انقلاب از دیدنی‌ترین نصیب‌های باشگاه انقلاب میباشد که گام زدن در آن در هر فصلی زیبایی‌های خودش را داراست. شاید برایتان جذاب باشد که بدانید این جاده 2هزار و 500 متر ارتفاع داراست که در کلیه این مسیر درخت‌های چنار بلند و سبز برای این جاده سقف ساخته‌اند.
میان دانستنی‌های دیدنی درباره تیم ورزشی انقلاب بد وجود ندارد به گران‌ترین ورزش این شرکت نیز اشاره کنیم. باشگاه گلف انقلاب، گران‌ترین ورزش در باشگاه انقلاب میباشد که برای استعمال از آن می بایست عضویتی مستقل از عضویت هر ساله باشگاه داشته باشید. مبلغ این عضویت باشگاه انقلاب بیشتراز 3 میلیون تومان میباشد.
نصیب ماهیگیری باشگاه انقلاب دیگر قسمت جالب این باشگاه میباشد. استخر مو جود در باشگاه انقلاب با مساحت کلی 2000 متر مربع ظرفیت 6000 ماهی قزل آلا و کپول را داراست. درین استخر خلال اجرا دادن ورزش ماهی گیری، شما می توانید با خانواده خویش به‌این جای بروید. بعداز به دست آوردن ماهی گزینه عشق خویش، در فضا زیبای کنار استخر ماهی را سرخ کرده و رغبت نمایید.
محموعه پدل باشگاه انقلاب
دسته پدل باشگاه انقلاب، امروزی ترین گروه ورزشی در‌این باشگاه والا میباشد.
امروزی‌ترین ورزشی که در باشگاه انقلاب می‌قدرت یافت ورزش پدل میباشد. پدل یک ورزش تلفیقی از ورزش‌های راکتی مانند اسکواش، تنیس و بدمینتون میباشد. در‌این ورزش نیز از دیوار برای ضربه زدن به کارگیری می گردد. ضوابط آن نیز تلفیقی از قانون ها این سه ورزش میباشد. پیشینه این ورزش به سال 1968 گشوده میگردد. هنگامی که یک شخص اسپانیایی و مکزیکی با مشورت کردن هم به شالوده ریزی ضوابط این ورزش و صورت دهی به آن پرداختند. اینک پدل نیز مانند بقیه ورزش‌های راکتی در عالم بسیار دوست داستنی میباشد و کشورهایی مانند اسپانیا و آرژانتین بیشترین عشق‌مندان بدین ورزش را دارا‌هستند.
راهنمای بازدید از باشگاه انقلاب
باشگاه انقلاب را نمی‌اقتدار مکانی توریستی در لحاظ گرفت. چون این شرکت ورزشی در واقع مرجعی برای عشق‌مندان به ورزش میباشد. با این هم اکنون، تنوع بالای ورزش‌های این شرکت و تجهیزات آپدیت آن سبب ساز گردیده مخاطبان بسیار متعددی داشته باشد. همین فرمان نیز باشگاه انقلاب را به چیزی بیشتر از یک سالن ورزشی تبدیل نموده است.
دهکده معاش سبز باشگاه انقلاب
نمایی از دهکده معاش سبز در گروه باشگاه انقلاب
تیم فرهنگی دهکده سبز معاش فقط گروه فرهنگی باطن باشگاه انقلاب میباشد که از سال 97 کار خویش را در این شرکت گرانقدر استارت نموده است. معماری چوبی و بسیار خوشگل، به کار گیری از المان‌های کهن مانند خودروهای کلاسیک، این شرکت فرهنگی را دیدنی‌خیس نموده است.
کافه کتاب باشگاه انقلاب
در کافه کتاب باشگاه انقلاب می‌توانید اشکال کتاب های کلاسیک و روز را پیدا فرمایید و در یک فضا فرهنگی از قهوه خویش لذت ببرید
در دهکده سبز معاش نصیب‌های مختلفی وجود دارااست که به عنوان مثال آنان می‌قدرت به کافه رستوران بانجو، کافه کتاب و آکادمی هنرهای خوب رنسانس اشاره نمود. در هر مورد از این نصیب‌ها، کلاس‌ها، زمان‌های آموزشی، همایش‌ها و اپلیکیشن‌های زنده مختلفی انجام میگردد که عشق‌مندان به تمدن و هنر میتوانند بعداز کار‌های ورزشی خویش به آن مراجعه نمایند.
باشگاه انقلاب فقط محیطی برای ورزش وجود ندارد. در‌صورتی‌که بعداز یک ورزش مشقت بار شم گرسنگی کردید، می توانید به کافه رستوران‌های باطن تیم مانند کارزین کافه، چیلی هاوس، کافه پات یا این که فود کورت انقلاب رجوع کنید و خویش را به یک آبمیوه خنک یا این که یک وعده غذایی ارگانیک مهمان نمایید.
از شایسته ترین گزینش‌ها برای استعمال از تجهیزات باشگاه انقلاب در فصل‌تابستان، استخر روباز آن میباشد. استخری که در ناحیه شمالی طهران و ناحیه‌ای خوش آب و هوا جای دارد و از تمیزترین آب نیز بهره مند قادر است انتظارات شما‌را در گرم‌ترین فصل سال برآورده نماید. همینطور قابلیت و امکان آفتاب دریافت کردن در کنار استخر نیز برای عشق‌مندان آماده گردیده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.