بهترین مکان های برف بازی در تهران

تفریحات تهران را بشناسید و ارزان بخرید

بهترین مکان های برف بازی در تهران

۱۰ بازديد
برف بازی یکی‌از شایسته ترین تفریحاتی میباشد که در فصل‌زمستان در ذهن تمامی تداعی میشود. بخشها مختلفی در طهران و دور و بر طهران وجود دارا هستند که میتوانید در آن ها از برف بازی لذت ببرید. ییلاق های گوشه و کنار طهران شایسته ترین تعیین برای تفریحات برفی خواهند بود و به همین ادله خیل عظیمی از عموم طهران برای برف بازی این بخش ها را تعیین می نمایند. پارک های طهران نیز گزینش قابل قبولی برای برف بازی خواهند بود؛ هر مکان این شهر آکنده از پارک هایی میباشد که شاید صرفا چندین دقیقه از منزل شما مسافت دارا‌هستند و در کمترین فرصت ممکن می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. هریک از بخش ها مطلوب برف بازی خصوصیت های اختصاصی خویش را خواهند داشت و میتوانید متناسب با مراد خویش یکی آن‌ها را برای تفریح تعیین کنید.

کن برای برف بازی در طهران
کن ناحیه ای ییلاقی در نصیب شمال شرقی طهران میباشد که در ناحیه ۵ قرار گرفته میباشد. کن در دامنه های البرز واقع گردیده و به همین استدلال در تابستان آب و هوای خیر دارااست؛ همینطور واحد سنجش بارش در فصل‌پاییز و فصل بهار به حداکثر خویش خواهد رسید. از آخرها فصل‌پاییز بارش در‌این ناحیه شدت یافته و اکثر اوقات به صورت برف خواهد بود. دره کن در فصل‌زمستان معمولا مملو‌از برف خواهد بود و حتی این برف ممکن میباشد تا بهار نیز ادامه یابد. در تایم ها پربارش، جاده طهران-کن مسدود می‌گردد و رودخانه های این حوزه‌ به جهت سوزوسرما یخ می بندند. جاذبه های طبیعی زیادی در حوالی کن قرار دارا هستند که برای طرف داران برف بازی شایسته ترین تعیین خواهند بود. روستاهای واریش و وردیج نیز که در جاده کن قرار گرفته اند نیز انتخابی مطلوب برای گشت و گذار و برف بازی خواهند بود. روستاهای سولقان و رندان دیگر بخشها مطلوب برای برف بازی میباشند و در وضعیت کلی مسیر کن یکی شایسته ترین ها برای برف بازی در طهران خواهد بود.

توچال برای برف بازی در طهران
توچال یک کدام از دیگر از شایسته ترین ها برای برف بازی در طهران میباشد که اسم آن شاید برایتان آشنا باشد. توچال همگی منظور های اشخاص برف دوست را برآورده خواهد ایجاد کرد و میتوانید غایت هیجان را در پیست اسکی آن تجارب نمائید. توچال در انتهای خیابان ولنجک و در جوار بام طهران قرار گرفته و یکی دوستداشتنی ترین هدف های توریسم و تفریحی میباشد که می شود به راحتی خویش را به آن رساند. حیطه بام طهران به جهت اینکه مرتفع ترین قسمت طهران به حساب می‌آید سرمای شدیدی داشته و بیشترین ترازو بارش برف در آن رخداد می افتد و وسعت برف درین ناحیه به قدری زیاد میباشد که می‌توانید شایسته ترین تفریحات برفی را در آن تجربیات نمائید. پیست اسکی توچال تا وقتیکه برف روی زمین میباشد فراهم ارائه سرویس ها میباشد و میتوانید خودتان را بوسیله تله کابین نیز به قله توچال برسانید. در قسمت های پایینی توچال نیز میتوانید از برف بازی در طهران غایت لذت را ببرید.


شمشک برای برف بازی در طهران
شمشک تحت عنوان سابق ترین ییلاق شمال شرقی طهران شناخته می گردد که به جهت داشتن یک پیست اسکی مشهور و پرطرفدار، گزینه دقت اکثری از عموم طهران قرار گرفته میباشد. پیست شمشک در اطراف این روستا و در مسافت ۵۰ کیلومتری از فشم واقع گردیده‌است. پیست شمشک تحت عنوان یک کدام از پیست های در بین المللی اسم گرفته و مسابقات زیادی در آن اجرا می شود. پیست شب شمشک نورپردازی بسیار زیبایی داشته و می‌توانید بیشترین لذت را از آن ببرید و همینطور پیست فراگیری اشخاص تازه کار نیز برای اشخاصی که با اسکی شناخت ندارند مطلوب خواهد بود. برای برف بازی در طهران در ناحیه شمشک، آذر تا فروددین ماه مطلوب ترین تعیین خواهد بود به این دلیل که درین مواقع پوشیده از برف خواهد بود. در فصل‌زمستان مسیر طهران شمشک ممکن میباشد مسدود باشد و به همین عامل تایم متعددی برای مسیر در حیث بگیرید.

رینه برای برف بازی در طهران
رینه یکی‌از دیگر از شایسته ترین تعیین ها برای برف بازی در طهران میباشد که جزء توابع استان مازندران به حساب آورده می شود و در فصل‌زمستان آب و هوایی سرد و پربارش را تجارب می نماید. ساکنان شهر طهران و اللخصوص عموم شرق طهران، رینه را تحت عنوان اولی مورد تفریحات برفی و هیجان آور خویش گزینش می نمایند. رینه در مسافت ۹۰ کیلومتری طهران واقع گردیده و چهت نیل بدین روستا و بخش ها اشخاص آن حدود ۲ ساعت فرصت نیاز خواهید داشت. چشمه آبگرم رینه یک کدام از لذتبخش ترین بخش ها در آن میباشد و میتوانید بعداز برف بازی، آب تنی با آب گرم را آزمون کرده و خستگی را از بدن خویش به در نمائید. رینه در هر فرصت از سال برای مسافرت مطلوب خواهد بود ولی در فصل‌زمستان پوشیده از برف گردیده و زیبایی آن به حداکثر خواهد رسید.

گرمابدر برای برف بازی در طهران
گرمابدر یک کدام از شایسته ترین بخشها برای برف بازی در طهران میباشد که دقت اشخاص متعددی را به خویش جلب کرده و در فصل‌زمستان پر‌از عموم می گردد. گرمابدر در قسمت شمال شرقی و حوزه‌ شمیرانات واقع گردیده‌است. حوزه‌ گرمابدر به جهت حالت مکانی خاصی که دارااست بارش برف شدیدی را تجارب می نماید و در زمستان به طور کامل سپید پوش گردد. کوه نوردان اکثری برای ترفیع به کوه و همینطور برف بازی در طهران به‌این حوزه‌ هجرت می نمایند. روستای گرمابدر پوشیده از بخشها دست نخورده ای میباشد که جنگلبانان ممکن میباشد اذن گشت و گذار در آنان‌را به شما ندهند و برای رفتن به آنان بایستی از جنگلبانان اذن بگیرید. روستای گرمابدر در مسافت ۵۰ کیلومتری از شمال شرقی طهران قرار گرفته و برای اشخاصی مطلوب خواهد بود که دوست دار گشت و گذار در بخشها دیده نشده و دست نخورده می‌باشند.

هر آنچه باید درمورد پیست اسکی دربندسر بدانید
نکات مهمی که باید قبل از رفتن به پیست اسکی بدانید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.