جاهای جالب طهران در شب ؛ گردشی جالب برای گردش شبانه

تفریحات تهران را بشناسید و ارزان بخرید

جاهای جالب طهران در شب ؛ گردشی جالب برای گردش شبانه

۹ بازديد
شاید ادعای گزافی نباشد که بگوییم شب‌های طهران برای تفریح و خوش‌گذرانی، از روزهای آن جلوتر میباشد؛ با غروب آفتاب و پر‌نور‌شدن لامپ فروشگاه‌ها و مرکز ها تفریحی، پایتخت از مدام دیدنی‌خیس به حیث می رسد و عاشقان تفریحات شبانه به مهمانی بی‌نهایی دعوت میشوند. در‌این مقاله می خواهیم با تفصیل و معرفی جاهای جذاب طهران در شب لذت شبگردی شمارا یکسری موازی کنیم. پس تا انتهای مقاله با خبرنامه توریسم هومسا یار و همدم باشید.
بام طهران
بام طهران نامی آشنا خیر‌ صرفا برای تهرانی‌ها، بلکه برای گردشگران اهل ایران و فرنگی میباشد که بازدید از آن را جز واجبات هجرت خویش می دانند. این بام مکانی کوهستانی برای فرارو گریز از آلودگی و سروصدای مستمر طهران به شمار می‌رود؛ جایی در بین اولی پایانه تله‌کابین توچال و انتهای خیابان ولنجک. تماشای شب‌های زیبای پایتخت از ارتفاعات بام طهران صرفا قسمت کوچکی از لذت‌های این موسسه تلقی می‌گردد؛ چراکه این جای سخاوت متعددی در ارائه تفریحات متنوع داراست؛ تفریحاتی مثل بگ جامپینگ، اسکی ، سورتمه‌سواری، سینمای پنج آینده، اتاق گریز و زیپ لاین بخشی از سرگرمی‌هایی میباشد که به شما سفارش میگردد.

شهربازی ساختمان بلند به دنیاآمدن
شهربازی ساختمان بلند تولد یک کدام از تفریحاتی میباشد که جدیدا به این شرکت اضافه گردیده است. در شهربازی ساختمان بلند ولادت می توانید از بازی‌هایی زیرا چرخ‌وفلک، مری گراند ماداگاسکار، فریزبی، ماشین برقی، ترن و تاب اسکای لذن ببرید.

شهربازی ارم
شهربازی ارم به‌تیتر یکی کهن‌ترین و تعالی‌ترین پارک‌های تفریحی کشور ایران پاسخی برای این سوال میباشد: شب آدینه طهران کجا برویم؟ زیرا شهربازی ارم به جهت داشتن تجهیزات تفریحی و رفاهی زیاد گزینش خیر برای گذراندن یک شب پرهیجان و به‌یادماندنی به حساب میآید. این موسسه با دارا بودن دریاچه تصنعی و قایق‌سواری، گلشن‌وحش، تالار بولینگ، اشکال وسایل هیجان‌انگیز بازی، فضای سرپوشیده بازی و… در هر فرصت از سال جای قابل قبولی برای تفریح و هیجان میباشد.

 بوستان جوانمردان
بوستان جوانمردان یکی بلندمرتبه‌ترین پارک‌های غرب طهران میباشد که انگیزه آوازه و حتی اسم آن را می‌قدرت به وجود ۳۰ تندیس از اشخاص مالک‌اسم نسبت اعطا کرد. در شرایطی‌که دوست دارید شبی را فی مابین تندیس بزرگان و اما مکانی خوش آب‌وهوا سپری نمایید و با زمزمه رودخانه کن همپا گردید، بوستان جوانمردان فقط تعیین شما میباشد. همین‌طور تجهیزات تفریحی دیگری مثل درشکه‌سواری، اسکیت‌سواری، میزهای تنیس و پینگ‌پونگ، فضای بازی نوباوه و… هم برای لذت هر چه بیشتر شما وجود دارا‌هستند.

بوستان نهج‌البلاغه
بوستان نهج‌البلاغه گران قدر‌ترین بوستان دره‌ای طهران، در حیطه خوش آب‌وهوای فرحزاد جای‌دارد. گذراندن تایم ها فراغت شبانه با عزیز‌ان‌تان درین بوستان تجربیات منحصربه‌شخصی به شمار می‌رود، چراکه این بوستان تجربیات گام‌زدن بر روی دومی پل آویزان کشور‌ایران را به شما پیشکش می‌نماید تا به خاطر پل آویزان مشکین‌شهر بیفتید و غرق در هیجان گردید. همینطور این موسسه با دارا بودن تجهیزات تفریحی که برای تیم‌های سنی متعدد در لحاظ گرفته‌گردیده (شهربازی، بانجی جامپینگ، تراست‌‎های پیاده‌رو، سینمای ۶ آتی و…) پاسخگوی سلایق اکثری از اشخاص میباشد.

آبنمای موزیکال جمهوری اسلامی ایران متاع
در ضلع جنوبی کشور ایران کالا آبنمای بلندمرتبه و زیبایی به مساخت ۱۴۰۰۰ متر مربع پیاده سازی و تشکیل‌شده که در ساعتها خاصی از روز، پر‌نور گردیده و آب یاور با موسیقی به رقص در میاید. بعداز ظهرها از ساعت ۷ تا ۹ شب میتوانید به تماشای رقص روشنایی و آب بنشینید و لحظاتی قشنگ و یادماندنی را برای خویش و عزیزان‌تان آماده فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.